Vesiley normal canım endişe etme bende o haftada regl sancısına benzer sancılar sırt, bacak, çatı ağrısı yaşadım ne oturabiliyordum ne yatabiliyordum şimdi 32+4 oldum biraz hafifledi ya da ben alıştım bilmiyorum 😊 bir de günde 1 tane maden suyu içiyorum iyi geliyor magnezyum takviyesi almıyorsan tavsiye ederim