kkardelen42 Kizlarrr bugün doktor kontrolüm vardı nst de düzenli sancılarım çıktı 70 lerde falan açıklığa bakıldı bir parmak ucu açıklık dedi doktor bu hafta istirahat et dedi ama benim içim içimi yiyor doğuracak miyim yoksaa az daha dursaydı yavrum
glsnhetina Benim 34 haftamda 1 cm açıklığım vardı 😩 ama şükür 38 e merdiven dayadık 🥰🥰🥰 sancım yoktu ama 🤰🏻