Svlyery Mervehatun kullaniyorum ben vajinal yoldan ilk haftalardan beri lekenmelerim oldu sonra kanama seklinde ignesinide kullandim cok şükür suan 20 haftalik olduk hala kullaniyorum
Tedenss71 Mervehatun 12. Haftadan beri kullanıyorum hem düşük tehlikesi vardı hem de bebeğin eşi aşağıda o yüzden fitil olarak günde iki defa kullanıyorum şu an 15. Hafta bitmek üzere 😔
Marinedeniz Benim kasilmalarim cok oluyordu 5 gun once basladi cok fazla agri giriyordu kan felan gelmedi Allahtan ama suan hic agrim kalmadi gibi birsey yine de doktor iki hafta dha devam et dedi