Didem87 Asli1716 Bende epiduralli doğum yapmıştım ama hiç sıkıntı olmadı sonrasında bi operasyon geçirmiştim spinal anestezi oldum o çok baş ağrısı yaptı 3gün kafamı kaldıramamıştım
Asli1716 Didem87 bana ikisinidemi yaptılar acaba spinali normal doğumda yapıyolarmı sanki anestezi uzmanı spinalde yapcam olmadı dedi tam hatırlamıyomda
Didem87 Asli1716 İkisini birden yapabiliyorlarmı bilmiyorum ama spinalde belden aşağı hissetmemiştim normal doğumda kullanılıyormu bilmiyorum. Gece dayanamamıştım doktorumu aradım spinal anezteside ilaç beyne kaçmıştır dedi 2 3 güne ağrı geçer demişti