anne_olmak Effuliimm evet canım doktor kız olabilir demişti ama biz de 16.haftayı bekliyoruz. Sağlıklı hayırlı olsunlar inşallah gerisi önemli değil 😊
inancin_annesi Cuma gunu 11 haftalik olucak benimde temmuz sonu gibi gozukuyor yada agustos basi kismet🙈 cinsiyet icin daha erken simdilik ama cok merak ediyorum💕💕💕💕
Meleko https://imgyukle.com/i/V8o1ce kizlar mrb 11 haftalıkken gittim doktor erkeğe benzio dedi sırt üstü yatiomus benimki bakarmsiniz siz ne görüyorsunuz😁
Mororkide Eceklc insaallah gosterır bebısler valla bende dıger kontrolde ogrencem ıkılı testın sonucunu 17.haftada gel dedı o zaman gosterır ınsaallah 🤗
Minik_avakado1 Eceklc 13+4üz bizde 🍋 ne kilo aldım ne kilo verdim bulantı kusmalarım bitti ikili testi de yaptırdım ama cinsiyet söylemedi doktorum henüz erken dedi temmuz sonu annesi olucam inşallah 😇
Caglaaa14 Ben de 13+1 geçen hafta doktor %70 kız dedi bana da bakalım hayırlısı kasik agrilarim çok oluyor benim de malesef