Ben de 15+2 haftalığım 2 hafta önce doktora gittiğimde kıza benziyor fakat yanılma payı olabilir bu haftalarda diye söylemişti.
Haftaya Çarşamba günü tekrar kontrolüm var gidicem bakalım ne diyecek.
ilk zamanlar hep kız hissediyordum ama son 1 haftadır erkek hissediyorum :) böyle bir durum yaşayanınız var mı :) ?
Rabbim hayırlısını versin 🙏🏼