Kızlar 40+5im(şuandan itibaren) ; akşam nişanım geldi; kanlı sıvı... doktoru aradım sancıların başlamazsa yarın sabah gel başlar da beş dakkada bire düşerse gece gel dedi. Daha sancı başlamadı; ben de yattım ama uyuyamıyom heyecandan😊 Dua edin bana🙏 İnşallah doğum hikayemi paylaşmak ümidiyle bugün yarın😊🙏