Feyza_Anne Kızlar dün çatı muayenesi oldum eve geldiğimden beri bugün bile hala kahve rengi akıntı devam ediyo bu durumu yaşayan var mı korkmalı mıyım
Duchess Feyza_Anne ben 34.haftada oldum erken demişlerdi doktorum muayeneden sonra kana olması normal demişti olursa korkma dedi ama kahverengi veya pembe gibi bi açıklama yapmadı istersen bi danış doktoruna