Kızlar 31 haftalıgız hamileliğin başından beri çok yoğun akıntım oluyor fakat koku ve kaşıntı olmuyordu son iki aydır akıntı afedersiniz ekşimsi bi kokuda olmaya başladı rengide sarı bazen pütür pütür beyaz oluyor kanda idrarda enfeksiyon çıkmıyor doktorum fitil veriyor en fazla bı hafta akıntı gelmio sonra tekrardan devam vajinam afedersin kızarık kızarık aranızda böyle yaşayıp da geçiren var mı artık çok sıkıldım yada benimle aynı olan bebeğede bişey olcak die korkuorum ama doktor herseferinde doğuma kadar idare edicez böyle diyor