Kızlar ben dış gebelik geçirdim 2 doz iğneyle sonlandırıldı şu an beta takibi yapılıyor gittikçe düşmeye başladı. Doktor hamilelikten önce rahim filmi çekilip tüplerde tıkanıklık falan varsa açılır dış gebelik riskini azaltır bu durum dedi. Ama yinede risk var tabiki. Rahim filmi de; enfeksiyon, tüplerde kapanma, kist gibi durumlara sebebiyet verebiliyormuş çok ünlü bir doktordan öğrendim. Benim sormak istediğim ise şu dış gebelik riskim varken ve rahim filminden sonra bu tür şeyler olacaksa ve sağlıklı gebelik garanti değilse direkt tüp bebeğe başvurabilir miyim ? Aranızda böyle yapan oldu mu?