Kızlar ben 30 haftalık hamileyim bir kızım olucak inşallah ve 8 ay önce annemi kaybettim maalesef. Eşim annemi çok severdi illaki annemin adını koymak istiyo kızımıza ama ben emin değilim onu çağırdıkça üzülürüm biri ona bağırırsa kızarsa kaldıramam diye tereddüt ediyorum siz ne düşünüyosunuz bu konu hakkında?