Glsm9191 Seymasezer bende devlete gidiyorum ama özele gideceğim artık çok korkuttular beni devlette doğum yapma diye 😕
Seymasezer Glsm9191 ben fatihte Bezmialem hastanesine gidiyorum doğum yapan herkes bidaha hamile kalsam bidaha burda doğum yaparım diyo ve doktorlarıda çok ilgililer. Tabi sende haklısın her devlet hastanesi bir değil 😕
Merve_278 Ndemrc 110 yine iyi benimki 247ydi sanırım daha girmedim ama bende indirimli 50₺ vericem girdiğimde. Allah herkesin yardımcısı olsun valla veremeyenler ne yapacak
Prensesinannesi_ Glsm9191 evet ama mecburum malesef bodrumda yaşıyoruz devlet hastanesine üzerine para verseler gidilmez
mavipapatya Ben 2 defa girdim ve 15 tl ücret verdim her girdiğimde. Yılbaşı öncesi ve sonrası aynı, fiyatı yükseltmediler çok şükür 🤷♀️