Sedefsari Arkadaşlar merhaba dün doktora muayeneye gittim 7 haftalık gebeyim gayet sağlıklı hiç bi sorun yok dedi eve geldim gece 2'de tuvalete girdim kahverengi akıntım gelmiş fakat devam etmedi bende endişelendim yardımcı olur musunuz 😔
hilalyavuz Sedefsari merhaba, doktoruna sormanı öneririm ben. En doğrusunu ve sağlıklısını doktorun söyleyecektir 😊
Aysegulyeter Sedefsari cnm o haftalarda benimde kahverengi hatta kırmızı ve pembe kanamam oldu. Doktora gittim bebekte ve kesede bi sorun yoktu yinede her ihtimale karai 1 gun hastanede yattim. Progestan igne filan vurdular sürekli. Cok sukur simdi 19 haftalik olduk. Doktor yerlesme kanamasi dedi bebek yerini temizliyo demisti bana. Sende bi doktora git derim her ihtimale karsi.
Menekse123 Sedefsari Hic korkma canim bendedr oldu leke hatta suan 9 haftaligim halen ara ara kahwerengi lekem gelio doktor bebek yerini temizliyo yerlesme kanamasi dedi ama sen yinede kendi doktoruna görün
Saryamom Bence mutlaka doktoruna git kan kırmızı ve pembe olmadıktan sonra ciddi olmaya bilir ama düşük tehtititnden korunman için progestan kullanmanı önerebilir tedbir amaçlı
Sedefsari Aysegulyeter Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah teşekkür ederim yarın gidicem doktora
Nimet_Gamze34 Bende de açık kahverengi şeklinde vardı 2 3 gündür. Bugun gittim doktora. Bir şey yok bebeğimde çok şükür ama iğne yaptırdı bi tane. Bir de progestan verdi.