ysmncevik Cubuk tarcın ile dogumu baslayan kullanan varmı 39 haftadayım haftaya kdarda baslamazsa dogum sunı sancıyla dogumum baslayacak 🙏🏻
Enise52 ysmncevik 1 hhafta boyunca canım günlük 4 5 bardak içtim baktım hicbirsey olmuyor bıraktım geleceği varsa geliyorlar zorlamiyorum gelsin diye yapmadığım kalmadi 😅 benim doktorumda 41 e kadar bekleriz dedi o yüzden cabalamiyorum 🙄
Fasulyeninannesiii ysmncevik ben kullandm canm faydasi olmadi ya sanci yapiyo ama geciyo bosuna sanci yapmak da bebegi strese sokuyomus doktor oyle dedi hele ki son haftandaysan hic strese sokma kakasini yapabilr iceride