Merhaba hanımlar. 20 aylık evliyim ilk 15 ay korunduk ama doğal yollarla ilaç filan hiç kullanmadım. 5 aydır da çocuk istiyoruz fakat olmadı henüz. Eşim de ben de doktora gittik ikimizde de hiçbir sıkıntı çıkmadı. Ergenliğe ilk girdiğim dönemlerde adet düzensizliğim vardı ama sonra tedavi ile düzeldi. Doktor yumurtalıklarımın da çok iyi çalıştığını söyledi, eşimin de sipermografi testinde sperm sayısı normalden fazla çıktı hatta. Neden olmuyor olabilir başına gelen var mı? Normal mi yoksa korkmam gerekiyor mu lütfen yardımcı olun arkadaşlar😔