smglaaa Kızlar merhaba arkadaşım 3 yıllık evli çocuğu olmuyordu bugün kalktık hastaneye gittik ultrasondan bakıp Yumurtalıklarında kist olduğunu söylediler böyle olup hamile kalan varmı yada hamile kalmak için neler yaptınız oldu yardımcı olurmusun uz
Seda5892 smglaaa canım ben doğum yaptım devlette doktor geldi dedi ki senin kistin varmış çocuğun o yüzden olmuyormuş dedi tabi ben şok çocuğum mu olmuyormuş dedim 😂 sonuçta doğumdan çıkmışım 😂 tüp bebek sanıyormuş 😂 hamile kalmakta sıkıntı yaşamadım kist olduğunu doğumdan sonra öğrendim
Selinglr smglaaa canım kıstler cok farklı nasıl bır kıstmış ıyı huylumu kotu huylumu bende vardı ama adet olunca patlıyıp gıdıyordu her adet dönemımde sısıyor patlıyodu bende hamıle kaldım umarım
Sevdiss_17 smglaaa benim bi kizim var 2 aylik evliykrn yogun bi agriyla hastaneye gittim kistim oldgunu soyledi doktor ama ilac vermedi bende sogan suyu ictim o ay hamile kaldim sogan suyunun hamileligi kolaylastirdigini bilmiyordum ama simdide kist varmis pkos mus ama gornumu varmis sadece yine ilac vermedi dogum kontrol hapi verir buyuk ihtimalle ama sogan suyunu denesin bence
Smdnz smglaaa bende hem normal kist hem de pko vardı doktor kilo vermezsen hamile kalamazsın pko nun düşmanı kilo demişti ama soğan suyu falan içtim içtiğim ay rabbim bir evlat verdi şuan 8+4 üz muayeneye gittigimde kisti soruyorum için tertemiz hicbisey yok ki dedi rabbim istedi mi kist mi oymuş buymuş hiç önemli değil Allah isteyen herkese versin 🙏
smglaaa Seda5892 onun olmuyor işte doktor kistten demiş üzüldü çok 3 senedirde evli bende üzülüyorum hamileyim beni duyunca daha çok istemeye başladı biran önce bende çocuğu olsun istiyorum 🙄
Seda5892 smglaaa anladım canım rabbim tez zamanda ona da nasip eder inşallah.... canım ben ilk düşük yaptım doktorum 1 adet dönemi korun sonra dene demişti adet oldum bir sonraki adetime kadar arkadaşıma hergün Meryem suresini okutturdum ben ona bağlıyorum çok inanarak okutturdum Bi de kistimde varmış rabbim in mucizesi isterseniz sizde okuyun
smglaaa Selinglr valla doktor demiş adetin 2 3. Günü gel ilaç yazıcam sana ama anlamadım nasıl bi kist Yumurtalıklarında demiş