36 hafta olduk hala isim tartışması bitmedi 😊 biliyorum doğum geldi ama 😂😂😂 erkek bebek bekliyoruz kızlar Yağız ismine karar verdik daha doğrusu eşim kendi ismine uyumlu diye seçti bende itiraz etmedim çok ısındım Yağız ismine o kesin... ama yanına birde ikinci Bi isim olsa diyoruz biraz araştırma yaptım hem dini açıdan hem diğer konularda falan sanırım iki isim koymak sünnetmiş ama ikisini koyunca ikisinide kullanmak zorundaymışık günah dediler çocuk iki ismine de tepki vermeliymiş.. bundan korktum bilgisi olan varmı dini açıdan bunun doğruluğu nedir? Birde Yağızın yanına ne koysam yağızı bastırıyor gibi geldi uygun birşey bulamadım varmı fikri olan 😊