Ftsctn_20 30. Haftaya girince hem psikolojim çöktü hem bedenim çöktü sanki . bebeğin hareketleri çok güzel çok hareketli maşallah onunla ilgili bir sorun yok ama gece uyuyamıyorum . biraz uyusam kâbuslar görüyorum uyanıyorum . gündüz evi temizleyemiyorum bir gün süpürsüp silsem iki gün yürüyemiyorum . beni kendi halime bıraksalar eşim falan kimse olmasa tek başıma atlatsam şu son iki ayı . kapıya birileri yemek bıraksa hiç bişey yapmasam öyle yaşasam ne kadar güzel olur 😏