Onalhanim ben de hipotroid hastasıyım. 61 le hamile kaldım.şuan 24+6 haftalık olmama rağmen 73 kiloya çıktım. Doktoruma çok hızlı kilo alıyorum dememe rağmen, normal diyor. Boyum uzun diye öyle düşünüyor sanırım 😔😔 ilerleyen haftalarda ne olacak çok merak ediyorum