Duamucizem Sherylady bende kulanıyorum 21 haftamda 33 mm di rahîm ağzı günde iki yutuyorum şifa olsun ıns
Bsrlmnemr Deletedmom137 ne kisti olduğunu bile bilmiyorum ki :/ kontrollere gittiğim zaman yoktu hamile kaldığımı öğrenince gittim kistin var dedi sadece. Sormak aklıma gelmedi :/
Nimet_Gamze34 Bana da bugun verdi doktor progestan. Bende açık kahve akıntı vardı. Hatta iğne de olsum. Günde 1 yazıyordu benim ilaçta. Yutmalı.
Bugleminannesi Bsrlmnemr korkma canım 21+4 hamileyim çok şükür bu zamana kdr lekelenme vs yasamadim ama tedbir amaçlı progestan kullanıyorum bende sabah akşam fitil şeklinde üzme kendini.