Özgür Hanım normal doğum öneren ve ikna eden bir doktor ,ten tene temas ile epizyotensiz yapıyor genelde doğumları ,takip ediyorum sürekli Ebe Cavide çok iyi hatta onla çalışır genelde ,ben kürtaj oldum orda ilgililerrdi, ebeden personele kadar ama doktorumdan memnun kalmadım (başka bir doktordu )yaşadığım olumsuzluktan,ilgisizlikten dolayı da hastaneyi de tercih etmedim sıfırdan başka yere başladık Ayşe Solaroğlu da iyi diye duydum