Yav arkadaş dün tartıldığımda 1 kg fazla çıkmıştım. Bugün tartıldım 1 kg daha almış gözüküyorum. Bu mümkün mü?? Dikkatte ediyorum yani ekmek tüketmem. Abur cubur çok nadir. Zaten zayıf hamile kalmadım çok almak istemiyorum. Lavaboya fazla çıkamıyorum kabızlık, basur var. Annem o yüzdendir diyor . Ama o kadar da olmaz heralde . Ben her gün bir kilo mu alıcam bu ne böyle 🤬🤬🤬 29 haftalık.