sevgicaner78 Kızlarrr geceleri tam yatağa yatıyorum karnımda bir hareketler gündüz hissetmediğimi hissediyorum gece bebek hareketi mi 🤷♀️ 2 gecedir bu şekilde 19+3 teyizzz
defnemila sevgicaner78 Evet bebeğinizdir. Yatağa yatınca hareketleniyorlar benimkide öyle. Gün içinde 20 kez hissediyorsam gece yatınca sabaha kadar hissediyorum :) Sağlıkla kucağınıza alın inşAllah. Her hareket ettiğinde elinizi karnına koyup dua edin🌸
minik_mucize Bebektir canım o genelde gece sen dinlenmeye baslayınca o hareketlenir bende tam 19 da hissetmeye basladım🥰
sevgicaner78 minik_mucize doktora muayene gittiğimizde çok hareketli bir bebek erken hissedersin dedi o zaman hissettiğim boncuk kızım😍