Sevgili anneler,
benim en cok merak ettigim testler. 4 lü test geniş kapsamlı oldugu icin 2 li ve 3 lü testi yaptırmayıp direk 4 lü testi yaptırabilir miyiz? Bir de şeker yüklemesini arastırıyorum, yazılanların aksine çok faydalı olmadıgını okudum. Dogum yapmıs, bu testleri yapmış ya da benim gbi şüphe de kalıp yapmayan anneler yardımcı olur musunuz?
teşekkür ederim🥰