Benim de diş ağrısı vardı dayanamıyordum dr a gittim kadın doğum ultrason istedi neyse tedaviye izin verdi diş için film çekildim iki çelik yelek ile dişimi aldı dr sonuça göre ama şimdi yine ağrıyor cene kemiğim ağrıyor dişim de ağrıyor öteki dişlerime de vuruyor diş nezlesi de oluyorum 2.film çekilmek istemediğim için sabrediyorum ama daha 17 haftalık nasıl olacak bilmiyorum abse olur enfeksiyon olur diye de korkuyorum ama yine gidecem bu gidişle çünkü diş alındığı halde ağrıdan kurtulamadım bir fikri olan var mı çekilen dişi yanındaki dişim de hassaslaştı ağrıyor sürekli yanlış diş mi alındı diyorum yoksa