Hastaneye git hemen bekleme kendine acı çektirme boş yere bende günlerdir neler çekiyorum anca kendime geliyorum
Şuan öksürük kaldı oda geçecek inşallah
Ben ilk gittim vitaminli ağrı kesici şerum verdiler benim ağırdı baya bacaklarım çok ağrıdı belden aşağı ayakta duramıyodum
Sonradan ilaç olarakta minoset verdi bide bitkisel öksürük şurubu yazdı. Onları kullandım onlar beni biraz kendime getirdi
Ihlamur bal pekmez sıcak su çorba bunları hep içiom bide , soğuğa çıkmıyorum dışarı