Selenayokcu bende 4 ay oldu aralıksız izleri de kaldı şimdi sonradan kendiliğinden geçiyor doktorlarada gittim hamileyken hiç bir şey yapamıyorlar hatta emzirirken bile yapamayız dediler ama sonra kendiliğinden geçti kocaman kocaman çıkmıyor artık çatlak içinde mustela ve lierac kullanıyorum