Merhaba güzel anneler ve anne adayları 3lu test yaptrmstm bugün sonucu aldk doktor biraz riskli dedi normal degerler binde bir oluyoms bende binde dört çıktı doktor 2li taraman temiz bise çıkmaz ama yinede yaptr dedi çok üzgünüm şu anda başına gelen varmi