Afratatli 36+4 haftalık hamileyim bende. Ve benim kızım da sürekli hıçkırıyor🥰 Doktoruma sordum ve korkulacak bir şey olmadığını söyledi. İçin rahat olsun♥️ Onu hıçkırık tuttuğunda ilk zamanlar çok ağladığımı biliyorum aşırı tatlı, aşırı güzel bi his🌺 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏼