Gulayshn 12. Haftada banada aynı şeyi söyledi damardan biri yok dedi ama oluşmiycak anlamınada gelmez dedi yediğine içtiğine dikkat etmem gerektiğini söyledi, geçen gün kontrole gittiğimde damarın 3 e çıktığını söledi 19+4 üm bu arada, olmaz diye bir şey yok ben inanıyodum damarın yeniden oluşucagına ve oluşmuş. Kaç haftalıksınız