Ecooo ben camlica medipolde dogum yaptim. Doktorum ayse kavasogluydu. Ama nobetci doktor sedef hanimdi o dogumumu yapti. Hastahane personeli hemsireler ebeler cok ilgiliydi gercekten. Tek sorun sanci odalarinda dusa girince giderler tikali ve odayi su basiyo adam akilli dus alamamistim😑 dus o kadar rahatlatiyordu ki nasip olmadi cok girmek. Ama genel olarak cok memnun kaldim. Bu arada genel anesteziyle sezeryan oldum :)