Ben gidiyorum şuan 38 haftalığım sema yılmaz dr um ve şu zamana kadar bir sıkıntı yaşamadım güler yüzlü tatlı bir bayan ben seviyorum çok sezeryan meraklısı doktorlardan değil ilk doğumum normal olduğu için normal gözüküyor dedi bakalım inşallah normal dogum olur 🙈