38+1 oldum bugün. 2 gün önce muayene oldum, nst çekildim. Hepsi normal çıktı. Sancım yok. Böyle olup da bir anda sancı gelen var mı😁😁 arada tabi karnım taş gibi oluyor, belim biraz ağrıyor, kasığım biraz ağrıyor ama sanki hiç doğum sancım gelmeyecek gibi hissediyorum😄😄 artık doğurmak istiyorum çünkü gün geçtikçe daha çok yoruluyorum. Bir sorun çıkmazsa normal doğum yapacağım. Sancı nasıl gelecek merak ediyorum 😁😁