Zehra333 İnternetten 10 tanesi 10 tl ye aldım labudick marka . Adete 6 gün var süt beyazlı sıvı akıntım kırılırmışcasına bel ağrım var az önce kargo geldi testler birini denedim negatif . Kullanan var mu bu testlerden güvenilir mi? https://i.hizliresim.com/lQnE5k.jpg
Suber Zehra333 ınnovita marka ovulasyon testi kullandım onun gebelik testi de böyleydi. Bana sanki testte gölge bi çizgi var gibi geldi ama bilemedim. Belki ışıktan fotoğraftan kaynaklıdır. Bence sabah ilk idrarla tekrar gebelik testi denemelisin.
Ask_H Zehra333 cnm bu testlerdn kullanmıştım ama bende de tam tesi silik çizgiler çıkmıştı hep ama negatifti kan değerim yanılabilir bu birde yarın sabah ilk idrarınızla yapın bakalım o zaman ne çıkacak
Ozgesn Zehra333 ben değil ama komşum bundan yapmıstı hamileydi iki çizgi çıkmıştı . Sizde çizgi yok gördüğüm kadarıyla yani komşumda çıktı suan 12 haftalık falan hamile doğru çıktı test . O kadar agrınız olması da normal değil bence enfeksiyon falan olmuş olabilirsiniz çünkü ilk zamanlar o şekilde ağırlar olmuyor 🤷♀️
Nuriay Zehra333 yaa sizi yerde goğde arıyordum yerde buldum ben 2 ci bebegimide kayb etdim ve sizin postlariniza hep yaziyorum ama bir vakittir gormuyorum burada soraktim ki size 3 4 duşugunuz olmus qaliba 1 çocuğunuz var hangi testleri yaptirdiniz gebe kalmadan tedavi oldunuzmu ? Cunki son postlarinizda artik tedavi olacak sonra gebe kalacaginizi soylemisdiniz beni aydinlatirsaniz çook sevinirim
Zehra333 @Nursubasi kuzum şimdilik negatif ama belim kopuyor resmen iş yerinde koltukta oturtamıyorum ağrıdan
Papatyam2017 Zehra333 o kadar ağrı hamile.olsniz bile çok erken enfeksiyon olabilir dün de okudum postunuzu.. bu gebelik test hkkind fikrim.yok benim de 5 gün kala normal.test ile öğrendim sonra erken.gebelik aldım.onda da çıktı
Nuriay Zehra333 ya benim son gebeligimde adetden 1 gun once çikmadi tamda adetin olacagi gun gece çikti inanirmisiniz oda çooook silik
Zehra333 Hvvabyrm Ask_H Suber Papatyam2017 üstteki az önce yaptıgım alttaki 3 saat önce yaptıgım https://i.hizliresim.com/bvNkBb.jpg
Suber Zehra333 yani testler güvenilir midir bilemiyorum ama bence çizgi var. Benim kullandığım markada hiç çizgi oluşmamıştı. Gebe değildim. Ama bunlarda silik çizgi var gibi.
Keremeral Zehra333 bu kadar erken yapmana gerek yok testi hayal kırıklığına uğrayacaksınız yine her ay kendinizi yıpratıyorsunuz böyle
Miray61 Zehra333 canım üzülmeni istemiyorum gerçekten bende her ay böyle varmı acaba çizgi arar dururum ama malesef yok canım hem adetine daha var inşallah vardır fazla takma kafana Rabbim isteyen herkese versin amin
Papatyam2017 Zehra333 ben.de göremedim.ama.bir şüpheniz varsa ve ya siz görüyorsaniz erken gebelik.testi yapmanız daha iyi olacak
Suber Zehra333 bence kendine dikkat et, stres yapma,ayaklarını sıcak tut ,bitki çayı falan içme. Yarın sabah ilk idrarla tekrar test yap. Varsa zaten daha koyu çıkacaktır❤️
Ask_H Zehra333 canım bilemedm silik birşy zar zor görünüor ama ümitlendirmek de istemem sabah ilk idrarınla yap bakalım o zaman ne çıkacak
Zehra333 Nuriay canım ilk kaybımda araştırmadık ikinci kaybında genetik test yapıldı pıhtılaşma var dediler son bebeğimi öğrendiğim an aspirin ve karnımdan iğne oldum ama tine kaybettim . Şimdi yine aspirin kullanıyorum doktorum şüphelendiğin an gel iğne başlayacağız perinatoloji uzmanımız takip edecek dedi