Merhaba arkadaşlar. Bugün devlet hastanesi aile polikliniğine geldim doktorumun istediği kan tahlili vs. yaptırmak için. Fakat evrağı doktora uzattığım gibi geri verdi bana. Ben senin doktorunun sekreteri değilim diyerek. Bi süredir burada araştırıyorum ve çevremdende bildiğim kadarı ile bu tarz tahlilleri aile hekiminde yaptırabiliyoruz. Normalde sağlık ocağına gitmiştim fakat cihazları bozuk olduğu için devlet hastanesine yönlendirdiler beni. Doktorun davranışı normal mi yada böylesi bana mı denk geldi anlamış değilim.. özel hastaneye kontrole gidip tahlillerini aile hekimliğinde yaptıranlar var değil mi ?