Yasemen_1989 Merhaba arkadaşlar 20 haftalık hamileyim ama uyuma pozisyonu her zaman sol tarafa mı olmalı belirli zamanı var mı hafta olarak bazıları daha erken uyu sen istediğin gibi diyorlar ama bilemedim yardımcı olur musunuz 💐💐
Fidan3594 Yasemen_1989 sola yatmak öneriliyor en rahat olduğu pozisyon o, sağda olur. Ama bebeğe kan akışı için sırt üstü çok yatmayın
hilalyavuz Yasemen_1989 sol tarafıma yatıyorum hep zaten sırt üstü yatsam da sanki nefes alamıyor tıkanıyor gibi oluyor rahat edemiyorum. Şu an 24 haftalığım ben de. En sağlıklısı kan akışının en iyi olduğu sol tarafa yatmakmış. Tabi uyku hali dönüyoruz vs ama uyandığımda hep sola geçiş yapıyorum
Busimss Yasemen_1989 açıkcası benim de aklımı karıştıran bir soru ama ben 13+6 haftalığım daha doktoruma sorduğumda istediğin pozisyonda yat 32.haftadan sonrası yatış pozisyonu önemlidir dedi. Ama inanır mısın akşam sürekli sağ sola dönüyorum uyuyamıyorum Daha simdiden rahat mıdır diye. Bazen sırt üstü yatmış oluyorum 10 dakika kadar o arada huzursuz oluyorum çok bilemiyorum o yüzden 🤷🏼♀️
Safiyeerdall Fatma29 35+5 haftalık hamileyim hala uyandığımda yüzüstü buluyorum kendimi 😏 inşallah sıkıntı olmaz
Yasemen_1989 Busimss bende aynıyım ya sağa döndüğümde rahat edemiyorum hemen sola dönüyorum doktoruma sormayı de unutmuşum 😞
Vnsgb Yasemen_1989 sürekli sol tarafa yatmanız gerekiyor. İlk hamileliğimde sağa yatardım arada bi sola sırf bu yüzden doğum pozisyonumuz uygun olmadı doktorum nedeninin sağa yatmam olduğu söylemişti. Yine hamileyim hep uyku pozisyonunu dert etmiyorum çünkü sezaryen olucam mecburen yine 😇
Ftszgn kan akışı nedeni ile doktorlar sola diyor kan sağ taraftan aktığı için sola yatın ki kan akışı hızlı olsun ama sağa da yatmakta sorun yok dedi doktorum. %70 soldayım . ama erken haftalarda sırt üstü sakıncalı değil diyor doktorlar
Bugleminannesi Yasemen_1989 karnımdan yüzüstü yatamiyorum sırt üstü yatınca bel ağrısı oluyor. Sağ tarafıma yatamiyorum böbrek büyümesi var sola yatıyorum kalcam ağrıyor artık 🙄