Saribebek adette yaşadığım tüm belirtileri yaşadım. Test yapana kadar hamile olduğumu düşünmedim. Ama adetten tek farkı aşırı yorgun, halsiz, uykulu bir halim vardı. Erkenci kuş olan ben saat 11 lerde uyanmaya kahvaltı yapıp yeniden uyumaya başlamıştım