Melos58 Hanımlar 37 haftalik gebeyim geceden ishal olmuşum var mi böyle durum yaşayanlar? Doğum habercisi deniyor ama emin değilim. Ilk gebeliğimde böyle olmamıştım. Bilenler bi aydınlatsın 💡💡😂
Goncaemrah Melos58 ben haftalardır ishalim bir türlü geçmedi. İlaç kullanmak istemiyorum. Öyle aşırı derecede tuvalete gitmiyorum ama geçecek gibi olup yine başlıyor. Hormonlardan dolayı ve doğum yaklaştığı için ya kabız ya ishal olurmuşuz.
Busra5341 Melos58 akintim cok artti ya benim o dikkatimi cekiyor . Birde arada keskin bir agri giriyor vajinama onun disinda birsey yok sezaryen istyrm ben ins erken gelmeye niyetlenmez 😄 sagsalim kucaklarmiza alalim yavrularimizi 🙇♂️
Tuuce7 Evet ben de çok okuyorum bunu. 2 gündür bende de var ama nasıl desem ne yesem tuvalete koşuyorum gibi değil :/ günde bir defa umarım doğum habercisidir benim yaklaştı da ondan olsun isterim
Melos58 Goncaemrah 2 gün oldu daha bana da bel ağrım cok var arada karnıma agri giriyor bekliyoruz bakalim
Ayserkan Melos58 sağ salim kucagimiza alalım inşallah benim rahim agzi dikili önümüzdeki çarşamba dikisleri alicak bol bol yürüyüş yapicam gelsin diye 😄
Maviiii48 Melos58 ishal gibi hissediyorum tuvalete gidiyorum birşey yok normal şuanlık 2 gün oldu nişanım dahi geldi ama çocuk yok geçen sancı tuttu duşa girdim çıktım sancı geçti çocuk gelmekten vazgeçti herhal içer de oynuyor her zaman ki gibi 😀
Melos58 Maviiii48 nişan yok su gelmesi de yok enfeksiyon var ve ishal 🙂 senin bebis kandırıyor heralde sağ gösterip sol vuruyor 😂😂
serife_ynmz Melos58 cnm bende 36 hafta 5 gunlugum.bugun bende isal olmusum.gripte var biraz.oksurukde eklendi.acaba dogmla mi alakali yoksa griplemi diye bende merk ediyorm 😭😔