Gokce_ Kızlar bir kaç gündür sol kasığımda ağrı oluyor. Özellikle hızlı yürüdüğüm zaman çok daha fazla hissediyorum. Yaşayan var mı acaba ?
Tuuce7 Gokce_ Sanırım bir de damarlara baskı yapıyor büyüdükçe . Rahim de büyüyor neticede onun da büyüdüğünden baskı yapıyor. Benim komple rahim ağrım vardı ayakta zor duruyordum doktorum kontrol etti ona bile normal dedi