Busraasafekinci Günaydın kızlar, dün gece yarısı kasık ağrısı ile uyandım çok şiddetliydi. Sonra lavaboya gidip gelince azaldı. 18 haftalık hamileyim doktoru aradım normal dedi. Korkulacak Bi durum değildir demi. :(
EbruIrmakAhmet Busraasafekinci bende 18+2 günlük hamileyim benimde kasıklarım belim acayip ağrıyo bu sabah doktor ne zaman sorsam normal diyo kasık ağrısına 🤷♀️ Kanama olmadığı sürece olabilir ağrıların diyo canım
Seymaaam Busraasafekinci benim de 5-6 gündür karın ağrım var pazar acile gittim bişey çıkmadı idrarda enfeksiyon falnda çıkmadı her ihtimale karşı toz ilaç verdiler ve magnezyum ama geçmiyor bu ağrı korkuyorum kötü bişey olacak diye.
Myasminn Busraasafekinci canım 26+5im 16da başlayan kasık ağrılarım olmuştu doktor rahim büyüyüp bağlar gerildiği için normal demişti endişe etme bişey olmaz hayırlısıyla
Busraasafekinci EbruIrmakAhmet günümüz aynı. Sağlıkla gelsinler inşallah ❣️ normal ise iyi ben çok korkuyorum.
Ftszgn Rahim buyumeye başlıyor bu nedenle kaslar cekme yapıyor ama bazi kasık ağrıları da enfeksiyon habercisi olabiliyor,enfeksiyon yoksa iciniZ rahat etsin çok normal
Hasderluna Ben de dün gece aynısını yaşadım, uykum bozulmasın diye idrarı tutmuştum ondan oldu galiba 😂😂 tuvalete gidip uzanınca geçti ama başlangıçta şiddetliydi biraz 😀
EbruIrmakAhmet Seymaaam bende çok çektim iki üç gün acayip karnım ağrıyodu kasıklarıma vuruyodu sonra farkkettim ki gaz ağrısı nasıl gergin karnım gaz olmasın seninkide
Seymaaam EbruIrmakAhmet keşke öyle bişey olsa canım geçmedi bi türlü burda erken doğum yazılarını okudum çok korktum ya
Seymaaam Myasminn merhaba ne kadar sürmüştü ağrılarınız benim hiç geçmeyen karın ağrım var bir süredir 18+6 haftalık bugün
minicikbirmucize Busraasafekinci bende 18+4 üm sürekli kasık ağrım var ve bazen yürümemi zorlaştırıyor doktorum normal diyor rahim büyüyormuş