Damla123- Başka muzlar var mı acaba nasıl gidiyor? Önerileriniz var mi? Ben progestan fitil kullanıyorum sabah avuç ortası gibi sarımsı akıntım var normal mi? Suyla alakalı durum olabilir mi? Doktor en son suyun normal demişti 😊 bide cinsiyetler neler ?
Merveokan Damla123- bizde muz olduk 19+4 progestron bende kullanıyorum ama ağızdan tabii kız olduğunu iletti doktorumuz degismediyse tabii 😍
04052016mh Damla123- 15+2 avokado 🥑 olduk bel ağrısı beni mahvediyor zaman geçer de doğar mı sabrım gelmiyor 😊🥰
ebebegm Damla123- bizde muzuz. progestan ı ben yutuyordum fitil olarak kullanamadım. akıntı olması normal bebeğim erkek
Karadenizf Merveokan progestron nedir arkadaşlar? Bana doktorum vermedi henüz yeniyim diye mi? 10 haftalığız şuan. Ne olduğunu bilemedim herkes kullanıyor
Berfin_kycn biz küçük bir şeftali olduk🥰sabırsızlıkla bekliyoruz günleri iple çekiyorum desem yeridir🤦♀️💖🤣😂
EbruIrmakAhmet Damla123- evet 🥰 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin başladın mı alışverişe ben dayanamıyorum alıyorum valla e bebekte indirimi görünce kaçırmayım dedim
Damla123- EbruIrmakAhmet hayır canım ben kalp rahimim biraz düşük riskim oldu. Geçti şükür şimdilik bir sıkıntı yok ama en az bir 27 hafta olana kadar almayı düşünüyorum. Rabbim o zamanları bize nasip ederse 💕
Damla123- Karadenizf canım düşük riski olanlara veriliyor genelde kimi doktor önlem amaçlı başlatıyor. Yada erken doğum önlenmesi için kullanılıyor. Yani doktorun sana vermemesi çok iyi bir durum maşallah 🥰