denzz Mama01 evet canım doktor istek yapıyor. Ben normalde medovaya gidiyorum ama 350 Tlydi yılbasından önce gerek duymadım gittim orda yaptırdım hiç bir farkı da olmadı
Mama01 Bende buyuksehir hastahnesine muayne oluyorum fakat doktorum hastahanemizde cihaz yok egit arastirma yada fakultelerde baktir dedi valla bisey anlamadim 🤪
Mama01 denzz tesekkur ederim canim bende randevu alip oraya gideyim o zaman 😊ilk gebeligim cok tecrubesizim