Gmzomr sayesinde erken dogum yaptim bana 7 ayimda randevuyu 1 ay sonraya verdi tahlillerini yap gel dedi her gittigimde iki dakka ilgilenip hemen randevuyu bitiriyodu ne zaman telefondan bisey yazsam yanit yok ilgi yok zaten kapisinin onu ful bu demek degilki memnun herkes dogum yaptigimda neler ogrendim onunla ilgili fakat yazmayacgim buraya ben dogumdan bir gun once acile gittim acilmam varmis bana igne vurmasi geciktirici yapmasi gerekirken yatis verdi gunlugu 1 milyar evim yakin diye kalmak istemedim hemsiresine dedim o hemen doguma gitmisti gece gitmistim dedim evim yakin gitsem bi sorun olur mu haber verin yok olmaz dedi asiye hanim beni ne aradi ne sordu yatis verdigin hastayi nasil gonderirsin hadi gonderdin neden takip etmiyosun ? nerde ilgi ? ertesi gun suyum geldi ve 3 cm acilmam vardi cocugumun akcigerleri gelismedigi icin 1 hafta kuvezde kaldi ben neler yasadim o surecte afalladim hazir bile degildim hicbiseye normal isterken riske atmadim bebegi sezryan oldum bunlarin hepsi bir zincirleme ben dogumumu Derya hanim yapti ona tesekkur ediyorum kendi hastasi gibi ilgilendi Asiye hanim bi kez bile bisey demedi beni gordugu halde bu doktor mu cok iyi ne yazikki ben memnun degilim hakkimi helal etmiyorum sirf ilk evlendigimden beri ona gittigim icin degismedim keske cevremdekileri dinleyip degisseydim boyle olmazdi belki