Arkadaşlar hiç apandisit şikayeti olanlar varmı.? Ben 2 sefer acillik oldum ama hep adet sancım oldugu zamanlar ateşlenip, istifar ediodum. Ama hep apandisit veya enfeksiyon diye adlandırmıslardı. Snra tekrar acile gittiğimde, daha şişme olmadıgı, ve şiddetli bir agrı olursa tekrar gelmem söylendi. Aradan 2 hafta gecti ama şiddetli bi agrım yok ama batmalar hissediyorum sürekli. Bastırınca canımı yakıyor. Beni rahatsız ediyor. Aceba aranızda bu tür rahatsızlık yaşayan varmı.? Bana yardımcı olurmusunuz:) şimdiden teşekkür ederim