Hlndkmn 23+2 yim benim kızçemde hiç yerinde durmuyor 🥴 bi sağ bi sol gezip duruyor, o kadar hareketli ki kendi elimi koyduğumda hissediyorum babasının elini koyduğumda kıpırdamıyor 🙈 Ultrasonlarda doğru düzgün fotografımız bile yok inanırmısınız 😒 Önceki gün kontrolde bebeğimin suyunun fazla olduğunu o yüzden bu kadar hareketli olduğunu öğrendim. Sizde bi baktırın isterseniz