1dem Ilknur_emin bende o haftada sancım geldi doğurdum canım. Hiç merak etme bebeğim gayet sağlıklı. Akşama da çıktık hastaneden 😇
Pcoslubiranne Ilknur_emin kesin konusmamak lazim ben 37+1 de dogurdum 8 gun kaldi oglum kuvozde ablam 37 de dogurdu yegenim girmedi kuvoze arkadasim 38 kusur de doguedu onun ki de kuvoze girdi.Her bebek her dogum farklidir.Muhtemelen bir sey olmaz ama.
Ilknur_emin Merve5467 peki neden o haftada alacaklar yani haftası gelişimi normal olmuş olur mu o tarihe
Merve5467 Gelişimi önde ve hersey yolunda cok beklemek istemedim acikcasi doktorum da sıkıntı görmedi
Ilknur_emin Merve5467 ya esim asker yanımda olmasını istiyorum doktor 5subat yani 38haftanin bitimi uygun ama şimdi bile alsak sorun olmaz dedi bende 27ocak olsun istiyorum yani 37+5 e denk geliyor
Biber Zaten kanala gitmişti bebeğim 2 hafta önceye kadar çatım uygun olmadığı için sezeryanla alalım riske atmayalım dedi doktorum hiç bir sorun olmadı şükür 🙏🏻