Nur-11 Yaşayanlar var mı acaba ani mide bulantısı oldu birden kusmaya başladım sabahın 6sı hala geceden beri kusuyorum tam 33 haftalığım 🤮😢
Nur-11 Zeynep06 sağolun serum bağladılar sonra nst ye gireceğim erken Doğum falan olmasından korkuyorum ben o zaman da kusma başlıyormuş ya birden
Nur-11 denzz 1 cm açıklığım varmış nstde de sancım çıkıyor birazda kusmamın kötü olmamın nedeni vücudumdaki enfeksiyon yükselmiş o yüzden o kadar kusmuşum ikinci kez serum taktılar şimdi allah razı olsun sizden 🤲🙂
pyymamm Nur-11 tamda nasılsınız diye sorucaktım görünce sildim. Cok gecmiş olsun enfeksiyon için bsy verdiler mi cok kötü yapmıs sizi