Canım benim 3üncü hamileliğim ve ben de şuan 30uncu haftadayım artık bundan sonra kaçırmalar tutamamalar kabızlık sırt bel ağrısı hafif hafif sancılar gayet normal ama ilk hamileliğimde ben de senin gibiydim insan bilmediği için tedirgin oluyo ama inşallah sağ salim kucağına alırsın içini ferah tut