Merve165316 Kızlar fikirlerinizi bekliyorummm 32 haftalık olduk hala kararsızım bi an duygudum her isim güzel geliyor sonra soğuyorum
Suna_01 İki isim düşünüyorsan dolunay ikra kulağa çok hoş geliyo canım ama üçü de kendi başına çok güzel isimler ❤️
Deletedmom124 Merve165316 bu kadar zor isimler ağır isimler koymayın yavrularıniza tek isim yeterli daha sade hoş durur
ilkbahar Ben çocuk adını soyadını yazarken uzunluktan dolayı yazıdan soğumasın diye tek isim koycam 😃😃
Merve165316 ilkbahar bende tek isim koymak istiyorum ama dolunay kuranda yokmuş illa kurandan bi isim olsun diyorlar bende dolunaydan vazgeçmemek için iki ışık olsun bari dedim ☺️