38 den sonra her an bekle tabii ki canım. Ben de 3 gün önce doğum yaptım suyum sızıntı şeklinde gelmiş ve 1 cm açılmam olmuş ama anlamamıştım bile. Rahatsızlık hissedersen ve bebek hareketlerinde azalma ya da sık sık karnının ortasına sertleşme hissedersen doktoruna git muhakkak